Trudno znaleźć poważne wady treningu na rowerze stacjonarnym. Jego rekomendowanie do rehabilitacji i używania zarówno przez osoby starsze jak i uskarżające się na problemy z układem krwionośnym i sercem sprawia, że rower treningowy jawi się jako bardzo bezpieczny i profesjonalny sprzęt.

Wady rowerów stacjonarnych

Źródło

Do jego nielicznych wad zaliczyć można to, że:

  • podczas treningu na rowerze stacjonarnym najintensywniej pracują nogi i to głównie one są aktywizowane, przy nieco osłabionej aktywności górnej części ciała,
  • przy złej konfiguracji siodełka i kierownicy możliwe jest odczuwanie bólu kręgosłupa (choć tą akurat wadę można zneutralizować wybierając trening na rowerze poziomym, który jest doskonałym rozwiązaniem dla osób odczuwających ból lędźwiowej części kręgosłupa),
  • trening na rowerku stacjonarnym jest według sporej grupy użytkowników nieco bardziej monotonny niż trening na bieżni czy orbitreku. Tu jednak również można sobie poradzić urozmaicając trening lekturą (trend bardzo popularny wśród użytkowników rowerów poziomych) lub rozmową z innym ćwiczącym.

Zobacz również: Zalety rowerów treningowych  |  Spinning rowerowy  |  Waga i wymiary roweru treningowego  |  Trening wydolnościowy na rowerze treningowym

 

Incoming search terms:

  • @hydrospin com
  • czesci do rowerow stacjonarnych
  • czesci do rowerow treningowych
  • rower stacjonarny wady i zalety
  • rowerek treningowy czesci
  • części do roweru treningowego
  • jakie jest prawidłowe bmi
  • jazda terenowa rowerem
  • czesci do rowerkow treningowych
  • jaka wybrac pozycje przy jezdzie nz rowerku rehabilitacyjnym

Comments

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


9 − osiem =

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Comments links could be nofollow free.