Obciążenie/opór, jaki ustawia się podczas treningu (w zależności od rodzaju systemu hamowania może być ustawiany ręcznie skokowo bądź płynnie lub przy pomocy komputera) decyduje o sile, jaką należy włożyć w trening. Im większy zakres możliwości regulacji oporu, tym większe możliwości treningowe. Warto zwrócić uwagę na to, by rozpiętość ustawiania oporu była jak największa – zwłaszcza, jeśli z roweru ma korzystać więcej niż jeden użytkownik. Umożliwi to bowiem dostosowanie obciążenia do możliwości fizycznych użytkownika, da także możliwość urozmaicania i podnoszenia poziomu treningu w przypadku poprawiania się kondycji.

Rower treningowy zakres obciążenia

Zobacz również: Maksymalna waga użytkownika  |  Jakie mięśnie pracują podczas treningu?  |  Maty amortyzujące  |  Rower miejski Kettler Berlin 28”

 

Incoming search terms:

  • brak oporu w rowerku magnetycznym

Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 znaków pozostało

Aby dodać komentarz, musisz trochę pogłówkować Upłynął limit czasowy. Proszę odświeżyć działanie i spróbować ponownie.

Linki w komentarzach mogą być wolne od atrybutu nofollow.