Parametr maksymalnej wagi użytkownika roweru stacjonarnego jest istotny z dwóch względów:

  • Osoba otyła, która walczy z kilogramami ćwicząc na rowerku stacjonarnym musi zwrócić uwagę na jak najwyższą skalę (w większości rowerków limit ten wynosi ok. 120/130 kg,  czasami 150kg, jednak warto to sprawdzić, zwłaszcza w przypadku modeli tańszych – tam parametr ten może mieć wartość ok. 100 kg a przeciążenie maszyny może prowadzić do jej częstych usterek i szybszego zużycia).
  • W przypadku użytkowania roweru treningowego przez kilku użytkowników również należy zwrócić uwagę, by maksymalna waga użytkownika była jak największa  – oznacza to bowiem większą solidność (sztywność) i wytrzymałość urządzenia (a jeśli korzysta z niego kilka osób, jest dużo mocniej eksploatowane, niż gdyby korzystała z roweru tylko jedna osoba).

Waga użytkownika roweru treningowego_stacjonarnerowerytreningowe.pl

Źródło

Zobacz również:  Podział rowerów ze względu na pozycję ćwiczeń  |  Spinning rowerowy  |  Zasilanie roweru treningowego  |  Rower Yok Fitness C Quest

 

Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 znaków pozostało

Aby dodać komentarz, musisz trochę pogłówkować Upłynął limit czasowy. Proszę odświeżyć działanie i spróbować ponownie.

Linki w komentarzach mogą być wolne od atrybutu nofollow.