Problemem, przed którym staje prawie każdy ćwiczący jest pojawiający się w pewnym momencie brak motywacji do ćwiczeń i treningów. Znajdujemy wtedy miliony wymówek (brak czasu, brak humoru, ćwiczenia takie nudne, od jutra itd.). Jak nie dać się tej tendencji i w decydującym momencie odnaleźć w sobie sportowego ducha walki lub nawet do takiego momentu nie dopuścić?

  • Wybieraj takie ćwiczenia, które sprawiają Ci przyjemność. Wielbiciele biegania powinni wybrać bieżnię, amatorzy rowerów powinni pozostać przy pedałowaniu – jak bowiem powszechnie wiadomo, zmuszanie się do nielubianej formy aktywności fizycznej to pierwszy krok do przerwania treningu.
  • Urozmaicaj treningi. Nie korzystaj z tylko jednego programu treningowego – bieżnie, orbitreki, rowery są najczęściej wyposażone w pełną gamę programów treningowych. Wypróbuj je po kolei (uważaj jednak na intensywność) i korzystaj z tych, które Ci się podobają.
  • Wizualizuj swoje cele. Jeśli zakładasz poprawę kondycji wyobraź sobie wycieczkę rowerową ze znajomymi, podczas której nie zostaniesz w tyle, ba, znajomi będą mieli trudności by za Tobą nadążyć! Jeśli jednak Twoim celem jest zrzucenie kilku kilogramów, wyobraź sobie jak przyjemnie będzie z radością a nie obawą powitać sezon bikini 😉 Motywacja do ćwiczeń rowery treningowe

Źródło

  • Czytaj blogi i fora innych trenujących – to świetny sposób by się wspierać i rywalizować w osiągnięciach treningowych.
  • Nagradzaj się za wytrwałość. Niekoniecznie czekoladą – możesz na przykład za każdy miesiąc sukcesywnych treningów kupować sobie fajną koszulkę do ćwiczeń.
  • Powtarzaj sobie motywujące zdania. Ich przykładami mogą być „Na końcu okaże się, że było warto więc się nie poddawaj!” lub „Pot to tłuszcz, który płacze” lub popularne „Dopóki walczysz- jesteś zwycięzcą”.

Motywacja do ćwiczeń stacjonarny rower treningowy

Źródło

 Zobacz również:  Rowery inaczej   |  Hydro spinning  |  Jakie mięśnie pracują na rowerze treningowym?  |  Rower York Fitness C 102

 

Incoming search terms:

  • motywacja do ćwiczeń
  • motywacja do treningu

Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 znaków pozostało

Aby dodać komentarz, musisz trochę pogłówkować Upłynął limit czasowy. Proszę odświeżyć działanie i spróbować ponownie.

Linki w komentarzach mogą być wolne od atrybutu nofollow.